Een nieuwe maand, nieuwe ateliers. Zoveel nieuwe dingen geleerd! Kijk mee met ons...
Lees meer
Vandaag zijn we met de hele derde graad naar Filem'on gegaan. Dat is een filmfestival voor een jong publiek.
De eerste uitstap van het jaar! Enfin!
Joepie! Terug ateliers. We ontdekken nieuwe talenten en verdiepen ons in iets ongekend. Elke keer weer veel plezier.
De laatste dag. Een moment om samen af te sluiten. Een ijsje en tableau vivants van het leukste moment. Fijne vakantie!
Het was een specialer afsluitfeest. In openlucht, in het park. Speciaal, maar mooi.
De maan neemt een hapje uit de zon. De zon is geen bolletje meer! De zon is mooi! Een speciale bril op onze snoet. Kijk!
Alle foto's van dag 3 en 4 op kamp in Xochomilko.
Dag 2 in Xochomilko, nog zonniger dan de vorige!
Dag 1 in de Hoge Rielen.
Issam ging aan de slag met zijn tekst en maakte er een rap van...
We maakten een tekstenboek voor Klaus. Dit voor de dag van de directeur. Merci Klaus! Geniet mee.
We maakten, zoals elk jaar, portretten voor onze groeiboeken. Kijk mee!
De nieuwjaarswensen zetten we dit jaar niet op papier, maar in deeg. Hoe het er aan toe ging, zie je hier!
We leerden hoe een computer 'denkt'. Of beter gezegd: hoe hij dat niet doet en wij dat voor hem moeten doen!
Bruzz kwam langs voor een interview. Een interview over hoe we omgaan met de koude in de klas. Heel goed, kijk zelf!
Een koning, een loper, een toren of een pion? Die kennen voor ons geen geheimen meer! Leren schaken, dat deden we zo!
Heeft licht superkrachten? Is dat dan zo speciaal? Wij zochten het uit!
Een film maken, dat is hard werken! Beelden van al dat harde werk vind je hier!
We werken nog steeds heel hard aan onze film. Kijk mee naar de foto's. Volgende week de eerste opnames... spannend!
Pagina 6 van 11
Bekijk de dagelijkse blogs, gemaakt door de kinderen van de leefgroep.
Basisschool De KlimpaalPaalstraat 61
1080 Sint-Jans-Molenbeek
02 411 56 04
Contacteer ons
Leer de Klimpaal kennen met het filmpje van de rondleiding en de brochure.