Ook op donderdag deden we allerlei leuke dingen op kamp!
Lees meer
De laatste dag van de kleuters… Weer mega de max!
Op donderdag trok de 2de en 3de graad erop uit. De 1ste graad claimde de hoge rielen… Bewijs op de foto’s!
De laatste dag, een dag van inpakken en afscheid nemen van die mooie bomen en grote grasvelden. Terug naar de stad!
Wederom op kamp. Waar zijn de kleuren naartoe? Dat weten we nog niet… foto’s hebben we wel al.
Dag twee, dinsdag, was een dag vol regen. Gelukkig kon dat het speelplezier niet bederven. Geniet van de foto’s.
Binnenkort gaan we als spion op kamp. Dan moeten we natuurlijk wel spionnen worden. Hupla, spionnen ateliers!
Eindelijk op kamp! Als echte spionnen trokken we door de hoge rielen op zoek naar het antigif!
Eigen lof stinkt, maar de klimpaalateliers zijn elke maand een feest! Jong grut samen met bijna-pubers op ontdekking…
Naar jaarlijkse gewoonte vollenbak gedichten op de klimpaal. Peperkoekenpen 2026
Oei, deze foto's raakten ondergesneeuwd. Sinterklaas kwam. Hij leerde de 3de graad Pietentruckjes en wij hielpen.
De Sint organiseerde dit jaar zelf een feest. Maar waar ging dat feest door? Een heuse zoektocht op 6 december…
Het sneeuwde. Wij wouden al lang op pad. We ontdekten een besneeuwd park. Sneeuwpoppen, witte takken, helaas geen ijs
Pagina 2 van 3
Basisschool De KlimpaalPaalstraat 61
1080 Sint-Jans-Molenbeek
02 411 56 04
Contacteer ons
Leer de Klimpaal kennen met het filmpje van de rondleiding en de brochure.